TÁBORY NA POHÁDKOVÉM ZÁMKU HORNÍ LIBCHAVA V ROCE 2024

I. VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU

Smluvní vztah mezi pořadatelem (Pohádkový zámek s.r.o., IČ: 17962366), č. ú. 2002452026/2010 a objednavatelem vzniká na základě objednavatelem (nebo zákonným zástupcem dítěte) řádně vyplněné a podepsané přihlášky na dětskou akci (dále jen „tábor“), jejího potvrzení ze strany pořadatele a úhrady zálohy nebo celé platby objednavatelem na účet pořadatele do termínu platnosti rezervace. Zasláním vyplněné a podepsané přihlášky objednavatel stvrzuje, že se důkladně seznámil se smluvními podmínkami akce, jakož i s důležitými informacemi ohledně konání tábora a souhlasí s nimi. Tento smluvní vztah se řídí platnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku.

E-mail: info@pohadkovy-zamek.cz

II. PŘIHLÁŠENÍ NA DĚTSKOU AKCI (TÁBORY)

Objednavatel může využít elektronické objednávky, která je dostupná z webových stránek pořadatele. Objednavatel obdrží po odeslání potvrzenou rezervaci na email, který uvedl v této objednávce, včetně všech platebních údajů a dodatků. Objednávku je potřeba uhradit do 14 dní od odeslání objednávky.

III. ÚHRADA POBYTU

  1. K uzavření smluvního vztahu dochází v okamžiku potvrzení rezervace pořadatelem, které je následně odesláno na email objednavatele. Objednavatel provádí platbu převodem na bankovní účet pořadatele: 2002452026/2010. Variabilním symbolem je rodné číslo dítěte.
  2. Zálohu 1.500Kč za tábor je třeba uhradit do 14 dnů od obdržení potvrzovacího emailu. Zbytek pak do 30.6.
  3. V případě hrazení platby pobytu jinou stranou (např. zaměstnavatelem objednavatele, odborovou organizací, z FKSP apod.) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury, vystavené pořadatelem na základě sdělených fakturačních podkladů od objednavatele. Objednavatel zároveň s přihláškou na tábor zasílá pořadateli fakturační podklady strany, která bude poukaz hradit.
  4. V případě, že platba není ve lhůtě 14 dnů (nebo do termínu splatnosti faktury) zaplacena ze strany objednavatele na účet pořadatele, má pořadatel právo rezervaci stornovat. 
  5. Pokud objednavatel provede úhradu platby pořadateli za jeden pobyt omylem vícekrát, je povinen tuto skutečnost pořadateli oznámit (na e-mail provozovatele) a doložit ji kopiemi dokladů o uhrazení plateb. Pořadatel vrátí objednavateli opakovaně uhrazenou částku okamžitým bezhotovostním převodem na účet objednavatele.

IV. ZRUŠENÍ POBYTU NA TÁBOŘE ZE STRANY OBJEDNAVATELE

Objednavatel má právo před zahájením pobytu na táboře, nebo v jeho průběhu zrušit smluvní vztah s pořadatelem. Toto odstoupení je povinen učinit e-mailem, na emailovou adresu pořadatele. Smluvní vztah je zrušen a účast na táboře je stornována ke dni doručení písemného odstoupení pořadateli. Pro přesné určení termínu zrušení je rozhodující datum doručení písemného odstoupení objednavatele z tábora.

Zrušení pobytu tábora, ze strany objednavatele:

  • 60 a více dní před zahájením turnusu zůstává pořadateli 0%
  • 59–20 dní před zahájením turnusu zůstává pořadateli zaplacená záloha 1500 Kč
  • 19–10 dní před zahájením turnusu-zůstává pořadateli 75 %
  • 9–0 dní před zahájením turnusu-zůstává pořadateli 100 %
  • V případě, že dítě před začátkem tábora onemocní a předloží lékařskou zprávu, bude mu vráceno 50% uhrazené částky.

Dny se počítají od 0:00 v den začátku tábora.

  1. V případě zrušení pobytu objednavatelem v průběhu tábora z důvodu odjezdu dítěte na žádost zákonného zástupce či odjezdu sourozence nebo kamaráda dítěte, které není schopno či dále nechce využívat pobytu, se účtovaná částka nevrací. V případě, že dítě během táborového pobytu onemocní, vrací se poměrná část stravného na žádost objednavatele.
  2. Pořadatel je povinen vratnou částku odeslat na účet objednatele nejpozději do 30 pracovních dnů.

V. ZRUŠENÍ POBYTU NA TÁBOŘE ZE STRANY POŘADATELE

Pořadatel může zrušit smluvní vztah s objednavatelem před zahájením pobytu na táboře a nebo v jejím průběhu v následujících případech:

  1. Není dodržen minimální počet účastníků nebo jestliže uskutečnění pobytu není ani po vyčerpání všech možností z důvodu překročení hranice hospodárnosti proveditelné, nejpozději však do 15 dní před zahájením příslušného turnusu. Provozovatel je v tomto případě povinen vrátit objednavateli zaplacenou částku bezhotovostním převodem bez zbytečného odkladu.
  2. Je-li uskutečnění pobytu ztíženo z důvodu nepředvídatelných mimořádných okolností jako jsou přírodní vlivy, povětrnostní podmínky, nebo by byla jinak ohrožena bezpečnost, zdraví či život svěřených osob, které nebylo možno při uzavírání smluvního vztahu předvídat, jakož i v případě, kdy orgány státní správy neumožní konání dětských akcí (táborů), např. z důvodu epidemické situace v ČR. V tomto případě má objednavatel právo na proplacení stravného.
  3. Z důvodu nemoci či zranění dítěte nastalých až v průběhu pobytu, které s ohledem na svůj charakter a na zbývající délku příslušného běhu tábora představují vážný důvod pro kvalitní dokončení účasti dítěte na táboře. V tomto případě se vrací poměrná část stravného na žádost objednavatele.
  4. Z důvodu vážných výchovných prohřešků ze strany dítěte, zejména soustavného porušování táborového řádu. Pořadatel nebo hlavního vedoucí tábora je oprávněn v takovém případě ukončit pobyt dítěte na táboře.
  5. V případě, že dítě nesplňuje fyzické či psychické požadavky pro účast dětí, které jsou schopny se bez problémů přizpůsobit programovému režimu.
  6. V případě úmyslně poskytnutých nesprávných či neúplných údajů objednavatelem na přihlášce k pobytu či úmyslně zkreslených nebo zatajených údajů o zdravotním stavu dítěte.
  7. V případě nedodání kompletní dokumentace dítěte objednavatelem potřebné k zahájení pobytu, tj. objednavatelem podepsané Prohlášení o bezinfekčnosti a kopii průkazky Zdravotní pojišťovny.
  8. V případě zrušení pobytu pořadatelem dle odst. v bodu 3.– 7 právo na vrácení zaplacené částky zaniká.

VI. ROZSAH SLUŽEB

Provozovatel se zavazuje v termínu příslušného turnusu tábora a v ceně tohoto pobytu poskytnout dítěti ubytování, stravování, pitný režim, celodenní program, instruktorský dozor. Z účasti na táboře nevyplývá pro objednavatele právo na žádné jiné plnění a služby ze strany pořadatele, které nejsou zahrnuty v těchto smluvních podmínkách.

VII. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ A USTANOVENÍ

  1. Pořadatel má právo nepřijmout k pobytu na zotavovací akci dítě, u kterého bude při předání zjevné, že není zdravé, a to včetně např. výskytu vší atp. Dítě je možné přijmout na zotavovací akci až po účinném odstranění výše uvedených případů a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních náhrad ze strany objednavatele.
  2. V případě výpovědi smluvního vztahu ze strany pořadatele je zákonný zástupce dítěte povinen dítě z tábora neprodleně odvézt a to v co nejkratším možném termínu dohodnutém s hlavním vedoucím či pořadatelem tábora.
  3. Objednavatel bere na vědomí, a současně souhlasí s tím, že není doporučeno do tábora vozit mobilní telefony či jiné cennosti, a to především na táboře pro nejnižší věkovou kategorii a z toho důvodu nenese pořadatel zodpovědnost za ztrátu či poškození. Děti lze kontaktovat přes telefony vedoucích.
  4. Objednavatel respektuje, že mezi přísně zakázané předměty v rámci pobytu na zotavovací akci patří omamné a psychotropní látky, alkoholické nápoje, tabákové výrobky, zbraně, předměty s erotickým charakterem, pomůcky pro rozdělání ohně a pyrotechnika. V případě nálezu tohoto vybavení se jedná o závažné porušení táborového řádu a má za následek okamžité ukončení pobytu dítěte dle odst. V bodu 4 těchto smluvních podmínek.
  5. Současně objednavatel odpovídá za škody, které dítě v průběhu pobytu na zotavovací akci úmyslně způsobí na vybavení zařízení rekreačního objektu. V případě takto vzniklých škod objednavatel uhradí veškeré náklady související se vznikem výše uvedených škod formou složením hotovosti na místě při ukončení pobytu dítěte. O těchto skutečnostech bude objednavatel vyrozuměn před ukončením pobytu dítěte.
  6. Objednavatel souhlasí s použitím dobrovolně poskytnutých osobních údajů svých či svého dítěte v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., a to jen pro potřeby pořadatele, kdy tento se zavazuje zajistit ochranu osobních dat objednavatele a jeho dítěte před nepovolanými osobami či možným zneužitím. Pořadatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  7. Dále objednavatel souhlasí s případným užitím videa, nebo fotografie svého dítěte v rámci marketingových akcí pořádající společnosti a na webové a facebookové, instagramové prezentaci podle zákona GDPR.

Tyto smluvní podmínky nabývají účinnosti od 22.1. 2024